osiedle
W dniu 08 grudnia 2014 r. otrzymaliśmy Postanowienie ze stwierdzeniem prawomocności oraz uzasadnienie postanowienia. Sąd przychylił się do wniosku o wydanie zgody na czynność przekraczającą zakres zwykłego zarządu. Skan dokumentu dostępny – [link].
Zamyka to część formalną procesu. W tym momencie mamy narzędzie do partycypacji w opłatach za wykonanie instalacji od wszystkich współwłaścicieli nieruchomości wspólnej.
W sobotę 16 kwietnia 2016 r. o godz. 16 oraz w poniedziałek 18 kwietnia 2016 r. o godz. 18 odbyły się szkolenia dla Mieszkańców.
Uruchomienie bramy – piątek 22 kwietnia 2016 r.
Regulamin korzystania z bramy dostępny jest pod niniejszym linkiem
Najważniejsze pytania i odpowiedzi:
1. W jakich godzinach działa brama/szlaban?
Szlaban działa w godzinach 6-22. Poza tymi godzinami działa brama.
2. Jakie są podstawowe zasady dostępu/otwierania furtki oraz bramy/szlabanu?
Furtkę można otworzyć:
- wybierając na jednym z czterech paneli (zależnie od adresu) opcję dzwonienia na daną nieruchomość i oczekując na otwarcie przez Mieszkańca,
- używając indywidualnego kodu dostarczonego każdemu Mieszkańcowi,
- WYCHODZĄC – naciskając przycisk znajdujący się po osiedlowej stronie ogrodzenia.
Bramę/szlaban można otworzyć:
- wybierając opcję dzwonienia na daną nieruchomość i oczekując na otwarcie przez Mieszkańca,
- używając indywidualnego kodu dostarczonego każdemu Mieszkańcowi,
- pilotem – mały przycisk służy do otwarcia szlabanu, duży – bramy. UWAGA: naciśnięcie przycisku bramy w godzinach jej nie działania (6-22) nie spowoduje żadnej reakcji i odwrotnie – przycisk szlabanu ie zadziała w godz. 22-6,
- dzwoniąc z jednego ze zdefiniowanych numerów telefonu na specjalny numer bramy (Mieszkańcy otrzymali numer w instrukcji obsługi),
- WYJEŻDŻAJĄC – należy podjechać możliwie blisko bramy/szlabanu (do namalowanej linii), otwarcie nastąpi automatycznie (pętla).
UWAGA: przy wyjeżdżaniu nie należy otwierać z pilota/dzwonieniem, jednocześnie dojeżdżając do pętli w ciągu 1-2 sekund. Może to spowodować zawieszenie bramy i konieczność jest otwarcia w trybie awaryjnym przez serwis.
3. Czy mogę dokupić pilota do bramy/szlabanu?
Tak. Wystarczy w tym celu dokonać wpłaty 55 zł na konto Stowarzyszenia 24 1600 1260 1847 7144 9000 0008 i przesłać maila na brama@strumyk2.szczecin.pl UWAGA: piloty przeznaczone są tylko dla Mieszkańców!
4. Brama/szlaban nie działa. Co robić?
Jeśli ewidentnie problem jest związany z bramą (pilot jest sprawny, nie działa otwieranie przez dzwonienie telefonem) proszę zgłosić awarię do firmy SERWIS BUD (24h):
- telefonicznie 24h – 665 888 868
- SMS – 726 252 525
- e-mail – serwis-bud@o2.pl
- faks – 91 4224448
5. Jak zmienić numery telefonów, na które dzwoni domofon?
Proszę wysłać taką informację e-mailem na brama@strumyk2.szczecin.pl zaznaczając, jakiego adresu dotyczy zmiana. Numer jest zmieniany w ciągu max. 2 dni.
6. Co z furtkami na Osiedle od strony strumyka?
W tej chwili na Osiedle można wejść trzema furtkami od strony strumyka. Obecnie trwają prace związane z przystosowaniem furtek do zamknięcia zamkami elektromagnetycznymi. Docelowo, po właściwym oznakowaniu (Teren prywatny) oraz poinformowaniu o zamknięciu, dostęp przez furtki odbywać się będzie za pośrednictwem specjalnego breloka i/lub kodu – niezależnie od kodów wejściowych do bramy/szlabanu i furtki na wjeździe. Czas realizacji – przełom 2016 i 2017 r.